1. Πού βρίσκονται τα καταστήματά σας;

     Κατάστημα Αθήνας :

     3ης Σεπτεμβρίου 127 (εκτός ορίων δακτυλίου), Αθήνα Αττικής, Τ.Κ. 112 51, Τηλ. Επικοινωνίας 210-8210109
     Κατάστημα Αλίμου :

     Λεωφόρος Ελευθερίας 7 (προέκταση Λ. Αμφιθέας), Άλιμος, Τ.Κ 174 55 Τηλ. Επικοινωνίας 210-9844109.

     Κατάστημα Καλλιθέας :

     Αραπάκη 74 & Μαντζαγριωτάκη, Καλλιθέα, Τ.Κ 176 76 Τηλ. Επικοινωνίας 210-9524109.

     Έδρα-κατασκευή :

     Αγίας Άννης 8 Ταύρος, Τ.Κ 17778 Τηλ. Επικοινωνίας 210-3422131.

 

 2. Μπορώ να αγοράσω ένα έπιπλο στις διαστάσεις και το χρώμα που θέλω;
     Ασφαλώς και μπορείτε, σε αυτά που υπάρχει η δυνατότητα να γίνει. Οι διαστάσεις των επίπλων τροποποιούνται σύμφωνα με

     τις ανάγκες του χώρου σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το είδος του ξύλου και το χρώμα του. Το ίδιο ισχύει και για τους

     καναπέδες και τα υφάσματα τους. Υπάρχουν ξύλινες χρωματικές παλέτες και μεγάλη συλλογή υφασμάτων σε υφές και

     αποχρώσεις.

 

 3. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω τις αγορές μου; 

     - Στα καταστήματα Somabed.

     - Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ή με τα καταστήματα.

     - Μέσω της ιστοσελίδας μας www.somabed.gr

     - Μέσω e-mail στα infosomabed@gmail.com, info@somabed.gr.

 

 4.  Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;

      Η εταιρεία μας θέλοντας να διευκολύνει τις αγορές σας, δέχεται πληρωμή μέσω της πιστωτικής σας κάρτας με άτοκες δόσεις.

 

 5.  Πως αγοράζω με πλάνο δόσεων tbi bank ;

      Τι χρειάζεσαι;

      Αφού μεταφερθείς στο ασφαλές περιβάλλον της tbi bank, θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου:
      Για αγορές με τις 4 άτοκες δόσεις: Επιβεβαίωση ταυτότητας και χρεωστική κάρτα για την πρώτη πληρωμή.

      Για αγορές με την έντοκη χρηματοδότηση (3 – 60 μηνιαίες πληρωμές): σύνδεση στο gov.gr με τους κωδικούς του

      TaxisΝet για να γίνει αυτόματα η επιβεβαίωση εισοδήματος και στη συνέχεια, επιβεβαίωση ταυτότητας.

      Μπορώ, αν το επιθυμώ, να πληρώσω παραπάνω από μια δόση τον μήνα;

      Εάν το επιθυμείς, οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να εξοφλήσεις μέρος ή και το σύνολο της χρηματοδότησής σου, χωρίς καμία

      επιπλέον επιβάρυνση. Επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank για να ενημερωθείς για τη διαδικασία.

      Μπορώ να χρησιμοποιήσω την tbi bank για αγορές με τιμολόγιο;

      Το πλάνο πληρωμών της tbi bank δεν είναι διαθέσιμο ως τρόπος πληρωμής για αγορές που απαιτούν την έκδοση

      τιμολογίου.

      Τι γίνεται σε περίπτωση απόρριψης;

      Κάθε αίτηση δημιουργεί σε πραγματικό χρόνο μια νέα αυτοματοποιημένη αξιολόγηση έγκρισης με βάση τα διαθέσιμα     

      δεδομένα, οπότε μια απόρριψη δε σημαίνει ότι θα απορρίπτονται και οι μελλοντικές αιτήσεις. Σε περίπτωση απόρριψης

      μπορείς αν θες να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank για περισσότερες λεπτομέρειες.

      Πως αποπληρώνω τις δόσεις μου;

      Τα πράγματα είναι πολύ απλά!
      Μπορείς να αποπληρώσεις τις δόσεις των χρηματοδοτήσεών σου, κατεβάζοντας την εφαρμογή της tbi bank – διαθέσιμη

      σε iOs & Android. Δες αναλυτικά όλους τους διαθέσιμους τρόπους αποπληρωμής εδώ.

      Σε πόση ώρα θα γνωρίζω εάν η αίτηση έχει εγκριθεί;

      Αφού συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, πραγματοποιείται η αξιολόγηση. Η έγκριση είναι άμεση για τις 4 άτοκες

      δόσεις, ενώ για τα μεγαλύτερα ποσά με την έντοκη χρηματοδότηση μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος. Μην

      ανησυχείς, θα λάβεις ενημέρωση από την tbi bank μόλις εγκριθεί. Με την υπογραφή της σύμβασης χρηματοδότησης θα     

      καταχωριστεί η παραγγελία σου και τα προϊόντα θα είναι σύντομα κοντά σου.

 

 6.  Klarna

      Μπορείτε να κάνετε αγορές τώρα και να πληρώσετε αργότερα, με τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα.
      Πώς λειτουργεί
      Βήμα 1
      Προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι

      Βήμα 2
      Βλέπετε τις λεπτομέρειες του χρονοδιαγράμματος πληρωμών σας

      Βήμα 3
      Ολοκληρώνετε την αγορά

      Τι είναι η Klarna;
      Η Klarna δίνει τη δυνατότητα να κάνεις αγορές με άτοκες δόσεις χωρίς να χρειάζεσαι απαραίτητα πιστωτική κάρτα,   

      χρησιμοποιώντας απλά την χρεωστική σου!

      Έχει χαρακτηριστεί ως η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών, που παρέχει πιο έξυπνες και ευέλικτες

      λύσεις αγορών σε 90 εκατομμύρια ενεργούς καταναλωτές και πάνω από 250.000 εμπόρους σε 17 χώρες.

      Είναι ασφαλείς οι αγορές με την Klarna;
      Χρησιμοποιούνται τα υψηλότερα πρότυπα για να σας προσφέρουμε προστασία των δεδομένων σας και των προσωπικών

      σας πληροφοριών. Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με ασφάλεια. Δεν μεταβιβάζονται ούτε

      διατηρούνται πληροφορίες από το κατάστημα. Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών συνδέσεων

      ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας. Μπορείτε να αφαιρέσετε τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας ή

      την κάρτα σας ανά πάσα στιγμή. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο που διαχειρίζεται η Klarna τις προσωπικές

      σας πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της.

      Μπορώ να κάνω πολλαπλές παραγγελίες με την Klarna;
      Ναι. Δεν υπάρχει καθορισμένο όριο για το πόσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με την Klarna. Ωστόσο, η απόφαση

      έγκρισης κατά τις αγορές με την Klarna εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:

      - Το πιστωτικό σας ιστορικό με την Klarna
      - Τυχόν εκκρεμή χρέη και απλήρωτες παραγγελίες με την Klarna
      -  Το ποσό της παραγγελίας στο καλάθι των αγορών σας
      -  Τις πληροφορίες από τον εξωτερικό πιστωτικό έλεγχο

      Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Πρέπει να πληρώσω;
      Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέχρι να λάβετε όλα τα είδη που έχετε παραγγείλει.

      Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία σας και η προθεσμία πλησιάζει, σας ζητούμε να προβείτε στις ακόλουθες

      ενέργειες:

      - Παρακολουθήστε την παράδοσή σας
        Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη

        ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
      - Επικοινωνήστε με το κατάστημα
        Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες αποστολής ή η παράδοση έχει καθυστερήσει, επικοινωνήστε απευθείας με το

        κατάστημα. Μόνο το κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε την αποστολή ή πιθανόν να αντικαταστήσει την

        παραγγελία σας αν χάθηκε στο ταχυδρομείο.
      - Ενημερώστε μας ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας
        Όσο προσπαθείτε να βρείτε μια λύση με το κατάστημα, διασφαλίστε ότι δεν θα παραλείψετε καμία πληρωμή, κάνοντας

        σύνδεση στο My Klarna και ενημερώνοντάς μας ότι εξακολουθείτε να περιμένετε την παράδοσή σας. Επιλέξτε την

        παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Καλύπτεστε από την πολιτική

        Προστασίας Καταναλωτών της Klarna.
      - Ελέγξτε την ενότητα My Klarna για ενημερώσεις
        Μόλις αναφέρετε το πρόβλημά σας, οι πληρωμές σας θα τεθούν σε παύση μέχρι να βρείτε μια λύση με το κατάστημα. Το

        χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας θα προσαρμοστεί αναλόγως όταν το κατάστημα ενημερώσει την παραγγελία σας.
      - Έχετε στο νου σας τα email και τις ειδοποιήσεις σας
         Αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί ενημερώσεις στην παραγγελία σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας, θα σας

         ζητηθεί να δώσετε επιπλέον πληροφορίες για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε και να ξεκινήσουμε μια διερευνητική

         διαδικασία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύσετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.
        Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθήστε επίσης τα παραπάνω βήματα, αν λάβατε μόνο μέρος της παραγγελίας σας.

      Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;
      Οι παραδόσεις υπόκεινται στις υπηρεσίες παράδοσης του καταστήματος, γι’ αυτό ελέγξτε τον ιστότοπο του καταστήματος

      για πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές αποστολής του. Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται

      από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

      Όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με τις πληροφορίες παρακολούθησης και

      αποστολής της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε πληροφορίες αποστολής, επικοινωνήστε με το κατάστημα για να λάβετε

      ενημερώσεις για την παράδοση της παραγγελίας σας.

      Χρήσιμες πληροφορίες: Αφού υποβάλετε μια παραγγελία στον ιστότοπο του καταστήματος, μπορεί να χρειαστούν μερικές

      ημέρες για να επεξεργαστεί το κατάστημα την παραγγελία σας. Αν θέλετε να μάθετε την τρέχουσα κατάσταση της

      παραγγελίας σας, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα.

      Εξακολουθείτε να περιμένετε την παραγγελία σας;
      Αν η παραγγελία σας δεν φτάσει στα χέρια σας, ενημερώστε μας κάνοντας σύνδεση στη σελίδα My Klarna. Επιλέξτε την

      παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Τη στιγμή που κάνετε αναφορά ενός

      προβλήματος, οι πληρωμές σας τίθενται σε παύση. Αυτό σας προσφέρει επιπλέον χρόνο για να βρείτε λύση με το

      κατάστημα.

      Πώς ακυρώνω την παραγγελία μου;
      Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

      Επικοινωνήστε με το κατάστημα
      Επικοινωνήστε με το κατάστημα απευθείας για να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Ακολουθείτε πάντα την πολιτική

      ακυρώσεων του καταστήματος. Ως πάροχος πληρωμών, δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

      Περιμένετε την επιβεβαίωση του καταστήματος
      Θα ακυρώσουμε την πληρωμή σας αναλόγως και θα κάνουμε επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε πληρωθέν ποσό,

      όταν το κατάστημα επιβεβαιώσει την ακύρωση.
      Ελέγξτε για ενημερώσεις στην εφαρμογή Klarna
      Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στην ενότητα Παραγγελίες στην εφαρμογή

      Klarna.
      Λήψη της επιστροφής χρημάτων
      Οι χρόνοι επεξεργασίας των επιστροφών χρημάτων διαφέρουν και μπορεί να χρειαστούν έως και 14 ημέρες, ανάλογα με το

      χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα. Αν έχουν περάσει 14 ημέρες από τη στιγμή που το κατάστημα επιβεβαίωσε την ακύρωσή

      σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, συνομιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας έχοντας μαζί

      σας την επιβεβαίωση της ακύρωσης.
      Πώς κάνω επιστροφή της παραγγελίας μου;
      Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής του καταστήματος και στη συνέχεια ενημερώστε μας ποια προϊόντα έχετε επιστρέψει

      υποβάλλοντας ένα αίτημα επιστροφής στην εφαρμογή:

      - Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
      - Πηγαίνετε στην ενότητα Όλες οι αγορές και επιλέξτε την αγορά, ή τα προϊόντα, που θέλετε να επιστρέψετε
      - Πατήστε Αίτημα επιστροφής
      Προσοχή: αν αργότερα θέλετε να επιστρέψετε περισσότερα προϊόντα από αυτά που δηλώσατε αρχικά στην εφαρμογή, μην

      ξεχάσετε να ειδοποιήσετε το κατάστημα ώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας να ενημερωθούν από το κατάστημα.

      Αποθηκεύστε τις πληροφορίες παρακολούθησης
      Υποβάλετε τα στοιχεία επιστροφής οποιαδήποτε στιγμή στο app – ακολουθήστε τις εντολές για να εισαγάγετε τα στοιχεία   

      παρακολούθησης & την ημερομηνία που κάνατε την επιστροφή. Αν μετά από 21 ημέρες η επιστροφή σας δεν έχει

      καταχωρηθεί σωστά από το κατάστημα, μπορούμε πάντα να σας προσφέρουμε υποστήριξη αν μας παρέχετε τις

      απαιτούμενες πληροφορίες παρακολούθησης.

      Φροντίστε να διατηρείτε πάντα αντίγραφα της αλληλογραφίας σας ή αποδείξεις των προσπαθειών επικοινωνίας με το

      κατάστημα.

      Προϊόντα που παραγγείλατε online επιστράφηκαν στο φυσικό κατάστημα
      Αν έχετε κάνει επιστροφή προϊόντων που παραγγείλατε online στο φυσικό κατάστημα, κρατήστε την απόδειξη της

      επιστροφής μέχρι η επιστροφή σας να καταχωρηθεί.

      Όταν το κατάστημα αναπροσαρμόσει το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας με την Klarna, θα σας ειδοποιήσουμε και θα σας

      στείλουμε email με το νέο υπόλοιπο. Το πώς η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία εξαρτάται από τη

      μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε. Αν έχετε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής σας ή της

      καταλληλόλητάς σας για επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα.

      Χρήσιμες πληροφορίες: Αν λάβετε πίστωση από το κατάστημα, για παράδειγμα, δωροκάρτα, οι πληρωμές σας στην Klarna

      παραμένουν οφειλόμενες. Λάβετε υπόψη ότι η Klarna διαχειρίζεται μόνο την πληρωμή σας ενώ το κατάστημα είναι υπεύθυνο

      για όλα τα άλλα θέματα που αφορούν την παραγγελία σας.

 

 7. Η συναρμολόγηση και η παράδοση στο χώρο μου κοστίζει;

     Τα έπιπλα μας δεν χρειάζονται σχεδόν καθόλου συναρμολόγηση και σε όσα είναι απαραίτητο, γίνεται από το έμπειρο

     προσωπικό μας χωρίς καμιά χρέωση.

     Η μεταφορά των προϊόντων εντός Αθηνών, είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 300€.  Στις πιο απομακρυσμένες

     περιοχές της Αττικής εκτός λεκανοπεδίου, η μεταφορά και η τοποθέτηση είναι δωρεάν για αγορές άνω των 800€. Σε κάθε

     άλλη περίπτωση το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με την απόσταση, το βάρος κλπ. (Τρόποι αποστολής).

     Για την υπόλοιπη Ελλάδα, η αποστολή πραγματοποιείται μέσω μεταφορικών εταιρειών, ή πρακτορείων μεταφορών επιλογής

     του αγοραστή, όπου η εταιρεία somabed αναλαμβάνει δωρεάν την συσκευασία και την μεταφορά των προϊόντων, έως την

     έδρα της μεταφορικής εταιρείας και τα μεταφορικά έξοδα, η παράδοση των προϊόντων και η πιθανή συναρμολόγηση,

     επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον αγοραστή. Υπάρχει και η δυνατότητα παράδοσης με δικά μας μέσα, κατόπιν συνεννόησης. Σε

     αυτή την περίπτωση, η χρέωση της μεταφοράς καθορίζεται από τον όγκο των επίπλων καθώς και τη χιλιομετρική απόσταση. 

     Στις περιοχές που απαιτείται επιπλέον μεταφορικό μέσο (π.χ. πλοίο), το κόστος αυτό επιβαρύνει τον αγοραστή. Εάν υπάρχει

     δυσκολία ανάβασης εμπορευμάτων σε όροφο και είναι απαραίτητη η χρήση ανυψωτικού μηχανήματος, γίνεται με 

     επιβάρυνση του αγοραστή. 

 

 8. Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
     Εξαρτάται από το είδος και το μέγεθος της κάθε παραγγελίας. Ένας μέσος χρόνος παράδοσης των επίπλων είναι περίπου

     15-20 εργάσιμες ημέρες.

 

 9. Μπορώ να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;

     Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή εντός 48 ωρών από την στιγμή της παραγγελίας σας.

 

10. Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;

     Φυσικά και μπορείτε. Η παραλαβή γίνεται με δικό σας μεταφορικό μέσο, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από την έδρα

     της επιχείρησης που βρίσκεται στην οδό Αγίας Άννης 8 στον Ταύρο. Απαραίτητη είναι η τηλεφωνική επικοινωνία για την

     προετοιμασία της παραγγελίας.

 

11. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να την παραλάβω κάποια στιγμή αργότερα;
      Μπορείτε να προβείτε σε παραγγελία, η οποία θα παραμείνει στην αποθήκη μας για ένα εύλογο χρονικό διάστημα και να

      ορίσουμε μεταγενέστερα και κατόπιν συνεννόησης τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

 

12. Μπορώ να κλείσω ραντεβού εκτός ωραρίου σε κάποιο από τα καταστήματά σας;

      Φυσικά και μπορούμε να κλείσουμε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ένα ραντεβού εκτός ωραρίου, για τις περιπτώσεις

      εκείνες όπου τα χρονικά περιθώρια είναι περιορισμένα.

 

13. Που κατασκευάζονται τα έπιπλα Somabed;
      Τα έπιπλα της εταιρείας Somabed κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα, τηρώντας όλες τις ποιοτικές και υλικοτεχνικές

      Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και με φιλικότητα προς το περιβάλλον (οικολογικά χρώματα, ξύλα χαμηλής υγρασίας κ.τ.λ.).

 

14. Μπορώ να κατασκευάσω ένα δικό μου σχέδιο;
      Βεβαίως και μπορείτε. Η εταιρεία μας μπορεί να υλοποιήσει ξύλινες αλλά και μεταλλικές κατασκευές. Έχουμε την δυνατότητα

      να προσφέρουμε custom made έπιπλα.   

 

15. Μπορώ να ανακαινίσω τα παλιά μου έπιπλα;

      Μπορείτε να αλλάξετε υφάσματα σε καναπέδες, πολυθρόνες και καρέκλες, επιλέγοντας μέσα από μια πλούσια γκάμα υφών

      και αποχρώσεων ή να φρεσκάρετε τις ξύλινες επιφάνειες των επίπλων σας με νέες βαφές σε χρωματισμούς της επιλογής

      σας, όπου αυτό είναι εφικτό.