• 210 9844109,   210 9524109,   210 3422131

Πότε πρέπει να αντικαταστήσετε το στρώμα σας

Πότε πρέπει να αλλάζουμε στρώμα ;

  

Έχετε ελέγξει πρόσφατα το στρώμα σας; Αν όχι, τώρα μπορεί να είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε, προτού έρθουν οι χειμερινοί μήνες.

Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν την εγγύηση του στρώματος τους ως οδηγό για να καθορίσουν πότε είναι ώρα να το αντικαταστήσουν. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι τα αφρώδη υλικά φθείρονται πολύ νωρίτερα από τα ελατήρια.

Ακολουθούν έξι (6) ενδείξεις για να προσδιορίσετε εάν χρειάζεστε νέο στρώμα :

1. Το στρώμα σας είναι άνω των 8 ετών

Η ηλικία του στρώματος είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θυμούνται πότε αγόρασαν το τελευταίο τους στρώμα. Εάν δεν είστε καλοί στη φύλαξη αρχείων, θα πρέπει να γράψετε την ημερομηνία αγοράς στην ετικέτα του στρώματος. Η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 7 έως 10 χρόνια, ανεξάρτητα από την εγγύηση του, η οποία καλύπτει ορισμένα εξαρτήματα (ελατήρια) και την κατασκευή, αλλά όχι τη συνολική άνεση του στρώματος. 

2. Δεν αισθάνεστε ξεκούραστοι όταν ξυπνάτε

 

Εάν κοιμάστε καλά, θα πρέπει να ξυπνήσετε ανανεωμένοι και ξεκούραστοι. Εάν διαπιστώσετε ότι ξυπνάτε κουρασμένοι και αισθάνεστε υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας (και δεν υποφέρετε από άλλες διαταραχές ύπνου, όπως η άπνοια), αυτό μπορεί να οφείλεται σε έντονη περιστροφή όλη τη νύχτα. Το σώμα σας εργάζεται υπερωρίες για να βρει μια άνετη θέση ύπνου που δεν υπάρχει.

Dos and Don'ts After a Bad Night's Sleep

3. Ξυπνάτε με πόνους στην πλάτη και στη μέση

Ξυπνάτε πιασμένοι κάθε πρωί; Εάν ναι, τότε πιθανότατα χρειάζεστε ένα νέο στρώμα. Τα παλιά στρώματα τείνουν να χάνουν σταδιακά την ικανότητα παροχής κατάλληλης στήριξης. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει σημαντικό πόνο στο λαιμό, τους ώμους και την πλάτη. Ο πρωινός πόνος στον αυχένα και την πλάτη, που βελτιώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι ένα σημάδι ότι χρειάζεστε ένα νέο στρώμα ή ότι κοιμάστε σε ένα στρώμα που έχει λάθος σταθερότητα για το σώμα σας.

The Many Effects of Sleeping on a Bad Mattress - The Sleep Judge

4. Αισθάνεστε πιο άνετα σε άλλα μέρη

Εάν προτιμάτε τον καναπέ από το κρεβάτι σας, αυτή είναι μια αρκετά καλή ένδειξη για να σκεφτείτε να αγοράσετε ένα νέο στρώμα. Το ίδιο ισχύει και αν διαπιστώσετε ότι κοιμάστε καλύτερα σε ένα στρώμα ξενοδοχείου όταν πηγαίνετε διακοπές.  Μελέτες δείχνουν ότι αντικαθιστώντας απλά ένα παλιό στρώμα μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου σας.

Οκτώ τρόποι για να κοιμάστε καλύτερα το χειμώνα | Vita.grΗ αβάσταχτη (αν)ασφάλεια του καναπέ

5. Αφράτα στρώματα

Εάν έχει δημιουργηθεί βαθούλωμα στο στρώμα σας ή έχει πάρει τη μορφή του σώματος σας, τότε πρέπει οπωσδήποτε να πάρετε ένα καινούριο, καθώς αυτά αποτελούν κατεξοχήν απόδειξη ότι έχει υποστεί σημαντική φθορά. Επιπλέον στα στρώματα αφρού μνήμης, ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να ξαπλώνουμε και να νιώθουμε ότι βουλιάζουμε. Σε αυτή την περίπτωση η αντικατάστασή τους κρίνεται απαραίτητη.

6. Υποφέρετε από συμπτώματα αλλεργίας

Εάν διαπιστώσετε ότι παρουσιάζετε συμπτώματα αλλεργίας κάθε φορά που ξαπλώνετε ή το πρωί μόλις ξυπνάτε, μπορεί αυτό να είναι ένδειξη ότι ήρθε η ώρα να αλλάξετε στρώμα. Τα ακάρεα σκόνης είναι μια από τις κύριες αιτίες αλλεργιών και αναπτύσσονται σε στρώματα και κλινοσκεπάσματα. Ο αφρός μνήμης, το λατέξ και οι υδάτινες βάσεις είναι πιο ανθεκτικά στα ακάρεα σκόνης. Ωστόσο, πολλαπλασιάζονται πολύ εύκολα σε βαμβακερά υλικά. Ένα προστατευτικό κάλυμμα στρώματος ανθεκτικό στα ακάρεα σκόνης και το συχνό πλύσιμο μαξιλαριών και κλινοσκεπασμάτων, μπορούν να βοηθήσουν στην παράταση της διάρκειας ζωής ενός στρώματος.

Αλλεργίες και οι επιπτώσεις στον ύπνο | Pieria Strom

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. • ΠληροφορίεςΤο κατάλαβα